hjärta, smärta, underbara stunder och allt som hör därtill!

nu var det oförskämt länge sedan jag skrev!
Jag vet inte riktigt hur man ska kunna formulera sina tankar i en blogg, det är så mycket som pågår i mitt liv, i mitt huvud.
Jag vill skriva om kärlek, mina föräldrar, min pappa som jag älskar och som hjälper mej genom allt! utan honom vet jag inte hur jag skulle ta mej till! jag skulle vilja skriva om lena som är inte bara min underbara bonusmamma utan även en av mina bästa vänner. Min mamma som alltid vet vad jag ska göra och får mej att agera rätt även fast jag är som jag är och alltid överallt.
Jag vill skriva om mina vänner som alltid får mej att le fast jag är besvärlig och gnällig. Och sist men inte minst, mina syskon, Min äldsta lillebror som alltid finns där som en livlina, att kunna vara vän även med sina syskon betyder mer än man kan tro!
Haha tro det eller ej, men när jag sitter och verkligen tänker på alla som är så underbara runt omkring mej så blir jag tårögd!
Nu ska jag ännu en gång försöka att rycka upp mej med bloggen... Jag ska sluta försöka få min blogg att vara som de flesta andras bloggar i min ålder, ytliga och opersonliga. Här kommer det skrika av hjärta, smärta, underbara stunder och sist men inte mins livet ur min lite spattiga, snurriga okontrolerade liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0