stolt!

okej nu har jag fixat mina inlägg så dom funkar igen :D fett nöjd med mig själv nu x)
Jag har lärt mej att man ska inte blogga på sin iphone. Men men :) får väll sitta oftare vid datorn.

sedan vill jag skryta med att min kamera funkar igen! :) jippie!
det var ju bara i jul som den fick slut på batteri och min laddare gjorde slut med mej och försvann :'(
men pappa och jag köpte en ny på Expert (tack underbara affär). Så nu har jag en ny :) och jag vill bara göra lite reklam för dom är så bra där! jag och pappa hade kollat på massa olika affärer, men inga hade laddare till min fina canon EOS 1000D "/ tillslut så gick vi till expert som sa att de skulle beställa hem, och så fick jag en som dom råkade ha över(!).

I dag har vi haft "vuxenkalas" eller vad det nu heter :) eftersom jag fyllt år för inte så länge sedan :) det var mysigt och sockermonstret (jag) har ätit socker och kolydrater så det sprutar ur öronen x) nästan så jag är rullbar nu xD (sköja)

Snart ska jag packa för att åka hem till mor min :)
jobbigt att pack a"/ men men :) det går ju fort tillslut.


På tal om iget!
månen i går var ju såå fin! supermåne kalas den. den var typ 17% större än normalt (!) super vackert enlig moi :)

det var väll det.
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0