nytt upplägg i bloggande?

tjalloj:)
Jag tror jag ska börja med ett nytt sätt att skriva i min blogg :) kanske blir det lättare att komma på vad man ska skriva, vem vet?
I mitt huvud: kanske ska man börja med "kategorier", som blir samma varje gång, eller inte att jag skriver samma sak om och om igen. Utan att jag har "teman" så det kanske blir mer struktur i mina flummiga tankar. Ska testa ett tag och se om det går :)
Kom ihåg! Få tummen ur ch köp din dumma kamrasladd!
dagen: Kom hem i dag från en underbar vecka med min skatt i dalarna <3 Det har varit supermysigt. Vi har ätit på resturang, hjälpt han att sätta upp en ny Tv han köpt (HD), åkt pulka och mycket mer :) det har varit supernice! Och även fast det är pinsamt så kan jag erkänna att jag har träningsverk i låren efter pulkaåkningen x) men ssssh säg inte till nån!
ja, vad har man mer gjort? jo! jag har lystnat på musik som en blådåre hela dagen och målat mina naglar (Hoppas dom håller..). hittat en asbra "Nygammal" låt :P gammal från det att den gjordes men sproytans ny för  mina öron.
"kryptonite" heter den och är av 3 doors down. superbra(Y)
nu är det kojsen som gäller :)
Natti natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0