jahaop...

kul.
I går dansade vi "Zumba" på idrotten i skolan. och jag stod längst bak (såklart) och så hade vi dansat typ hela och sedan säger våran lärare:
- okej, nu byter vi så de som stod längst bak går fram.
Och jag som stod längst längst bak fick såklart stå längst längst fram -.-' jag som gillar att skämma ut mej (INTE!)
Jaja, ajag gick fram och skulle dansa, då ska vi dansa världens sängfösar-dans :( vi typ skaka på rumpan och och låtsades slå på andras och allting! superpinsamt! dessutom gör Saraklumpeduns fel heela tiden -.-
Jaja... Sedan (efter den mycket pinsamma Zumba-träningen) åkte jag in till stan och gick på cirkus :) superkul. vi gjorde volter och jag tycker det gick hyfsat :) och ja jag fick hjälp! så metal är jag ite så jag klarar det själv x)
Och vad får jag av all denna träning?
världens träningsverk och en äcklig förkylning :( superkul...
så i dag har jag redigerat några bilder, men jag kan inte ladda upp bilder... morr
jaja håll huvudet högt (Y)
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0