Fail-vecka!

Okej... Denna vecka har varit fail! Nu ska jag gnälla, så ni vet

måndag: vanlig dag (ehe.. Min födelsedag!) den var ganska bra fast missde min buss gem efter cirkusen... Jaja, jag tog en annan och allt blev bra igen!:) fick bara vänta 10 låånga huungriga minuter. Sedan insåg jag en sak... NOO!! Detta är bussen som tar nästan 45 min i stället för en kvart! Så hungrig så jag funderade på att äta stolen franför lyckades jag ta mej hem! Hurra;)

tisdag: jag skulle shoppa. Det gjorde jag men inte fick jag med mej något. Jag köpte ett par jeans, betalade och gick, köpte en tröja betalade och gick... Vänta lite... Jag har inget med mej. Faaan! Jag gick tillbaka, hämtade byxorna. Men tröjan skulle jag hämta men det fick jag inte, för det stod fel datum på kvittot... Men jag lyckades:) sedan köpt jag ett bälte och var nära på att gå från den med...

Onsdag: efter skolan skulle jag och en kompis till teatern. Vi var lite sena och såg bussen gå. Så vi sprang, efter en kurva kom det en stooor ispöl med drygt 3 centimeter vatten över. Jag halkar men lyckas att inte sätta mej!:) (woho) sedan ska jag resa mig, min fot halkar frammåt och funkar som vattenslunga... Rakt upp i ansiktet! Såklart... Jag fick leva med lockigt hår

Torsdag: dagen börjar med att jag missar bussen från stan till skolan, så jag måste gå :( sedan var det en vanlig dag (typ). Sedan ska jag hem... Jag kommer till station 5 i halv, min buss går halv. Så jag blir glad och tänker "äntligen lite flyt". Men nej... 2 minuter i halv kommer en buss som jag tror är den som går halv. Men icke! Det är en annan buss som är helt öde. 5 över halv kommer en tant ut-lullandes... Hon sätter sej i bussen och låser. Jag får aggresions problem och knackar på dörren. Då kollar hon argt på mig och pillar i taket. Rosenrasande knackar jag igen, då öppnar hon! - ingår det inte i erat jobb att försöka hålla tider? - Du vet inte vad jag har gjort! Jag har en riktigt bra anledning! - men om inte du kan komma i tid kan du ju fixa fram någon som kan det. Sedan går jag och sätter mej längst bak för att hon ska lämna mej i fred. Tror ni hon blir tyst? Nej, hon skriker genom bussen! Det är ju sjukt! Jag ser min räddning! Min extra mamma och en kompis är på taimassage! Jag trycker på stop för att få gå av. Hon stannar bussen och öppnar dörren typ 1 decimeter. Som att jag skulle komma igenom -.-' då tittar hon på mej och flinar, öppnar lite till så jag börjar klämma mej igenom. Då stänger hon på mej 3 gånger med dörren!!!dumma shafför!!!
Men sedan är helvetet färdigt och jag kan mysa med min familj. Och pappa kom hem efter att ha varit i sthlm sedan tisdagen!(woho!) i dag har inget hem (peppar peppar).

Hoppas på en lugn fredag!:)
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0