livet leker!

jag har spenderat helgen med min älsade skatt<3 vi har haft en underbar helg! har inte mått såhär bra förut tror jag.
I fredags så kunde jag inte koncentrera mej på skolarbetet (kanske itne så konstigt)sedan efter skolan så försökte jag göra mej lite fin medans  jessica höll mej sällskap, det var super trevlit, hon höll mej till och med sällskap på busstationen(!)
och när jacob äntligen anlände eller vad man ska säga så åkte vi hem och hade mys med hela familjen, mys mys :) men vi förlorade några minuter för jacobs buss pajjade.
I lördags så myste vi runt på stan :) och jacob är så mysig, för han gillade det :) han gjorde det inte för min skull utan yste han med :D jag har världens bästa kille!<3<3 jag hittade ett par byxor och ett par shorts, men shortsen köpte jag inte... dom köper jag på torsdag med mamma. sedan hittade vi en superfin shorta till mej (på kill avdelningen) som jacob haft på sig nu så den luktar jacob <3 vem älskar inte att ha sina killars kläder för de luktar så underbart?
aja, i dag så strosade pvi runt i centrum, där finns det en pekås, en ica och en filmbutik som vi var inne på, vi köpte dricka på pekås, glass (ben and jerry's half baked) på ica och slutligen godis på filmaffären ^^ kändes busigt, sedan satt vi i det underbara vädrett och åt glass och njöt av llivet :D<3
nu har jag precis kommit hem till mamma och tänkte bråka med blogg.se men allt funkade(!) så nu blirre bildbomb eller vad man kallar det med bilder jag redigerat ^^
puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Jacob

Hihi:d och jag har världens underbaraste flickvänn:*<3 så himla lycklig:d du har en fin blogg tycker jag:)<3 Älskar dej:d puss på nosen:*:D<3

2011-04-12 @ 00:23:19
Postat av: LINNEA - LILLYZEN

Den st sista var ascool!

2011-06-08 @ 19:07:42
URL: http://lillyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0