natt...

Ååååh.
Det är såå jobbigt när alla sover och själv sitter man hemma och är pigg som attan.
Jag funderar på om jag ska måla lite :) det brukar jag bli trött av. Så jag ska nog det....
Nej juste! jag kommer inte på nått att måla -.-'
vilka problem jag har :S jag ska sluta gnälla!
I gar var jag med hela "gammla kompisgänget" det var super!
Visserligen vart det mycket med att försöka överrösta alla för alla ville prata med alla för vi har knappt setts på 1000 år känns det som men det är väll så det ska vara?
Jag har hade en underbar kväll!
Och sen sov felicia över. Och när alla åkt så bäddade vi extra madrassen oc sen la vi oss och pratade...
Men mamma berättade i morse när felicia vaknade att när dom kom hem vid 2 så sov vi. Alla lampor var på och dörren olåst och vi hade fortfarande smink och allt. Så dom blev oroliga att vi drukit ( vilket vi såklart inte hade, det var bara jobbigt för huvudet med så hög ljudnivå hela kvällen). och mamma skulle bara säga att hon och Jonas kommit hem, så hon säger det till mej och jag sätter mej käpprak i sängen.
mamma "sov du, jag ville bara säga att vi kommit hem"
jag (sara) " Felicia har inget täcke!"
mamma gav felicia ett, och felicia vaknar med och sätter sej som en käpp i sängen
Felicia "God morgon! :)"
mamma " sov ni igen, vi ville bara säga att vi kommit hem"
jag och felicia lägger oss och somnar.
Haha jag älskar att felicia vaknade med ett "Godmorgon! :)" jag garvade ihjäl när mamma berättade det X)
men nu är jag vaken och Jag har vart på kräftskiva hos felicia med hennes familj, Sebastian och felicias grannar. Det var gott och super mysigt!
Men det vart kallt på kvällen och så var det ju så fint väder (eller inte)  så vi gick in och kollade på bröllopsfotografen. Fett kul film! :)
det var nog det....
Nu ska jag måla nått X)




Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0