kräftor!

shit jag är nervös...
I kväll ska vi fiska kräftor ovh ajg vet att jag kommer klanta till allt som vanligt, desutom tycker jag att det värkar super läskigt med levande kräftor! dom nyps ju..
aja jag  får låta bli att ta i dom xD
det kommer bli spännande.

Jag kom på nu.. fasen att jag inte tog med min fina kamra. Hade velat haft den och ta kort med nu när jag ska fiska kräftor för första gången... men det kanske inte är så mkt att fotta, vi ska ju bara slänga i burar som jag fattat det :S men jag vet inte. hade vart kul att ha mde den iallafall :P skulle lyssnat på Jacob, han sa att jag skulle ta med den men det gjorde jag såklart inte...

Hoppas att det slutar regna. okej jag såg nu att det hade det -.-' men det regnade nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0